Clean-D Puhastusteenused

Korduma kippuvad küsimused

Korduma kippuvad küsimused

Tihtipeale tekivad Clean-D klientidel koristusteenuste kohta sarnased küsimused, seetõttu oleme siia kokku kogunud populaarsemad teemad ja küsimused. Kui siit sinu küsimusele vastust ei leidu, võta meiega julgelt ühendust!

Kuidas tellida Clean-D koristusteenust?

Clean-D Koristusteenust saab tellida kodulehel oleva kontaktivormi kaudu, helistades + 372 5682 5110, saates e-kirja cleand@cleand.ee, või kontakteerudes Whatsappi rakenduse kaudu. Vastame esimesel võimalusel ja lepime kokku teile sobiva aja.

Jah, hinnapakkumine on alati tasuta ja ei kohusta teid teenust tellima.

Clean-D teenindab nii kodukliente kui ka ärikliente, alates väikestest kodudest ja mikrokorteritest kuni suurte eramumajade ja büroohooneteni.

Clean-D koristusteenuse aeg sõltub olemasolevatest broneeringutest, proovime alati leida kliendile sobiva aja, kui see on meile võimalik. Kiireloomuliste tööde puhul palume helistada.

Iga koristusaeg on individuaalne ja sõltub kodu suurusest, keerukusest (raskesti ligipääsetavad kohad), sisustusest ja töö detailidest. Eelduslik koristusaeg selgub kodukülastusel või kodu piltidega tuvumisel.

Jah, Clean-D koristajad läbivad väljaõppe ning omavad töökogemust. Lisaks on nad taustakontrollitud ning nendega on allkirjastanud konfidentsiaalsuslepe.

Hinnad sõltuvad töö mahust, pindalast ja teenuse liigist. Täpse pakkumise koostame päringu põhjal. Hindadele ei lisandu käibemaks.

Jah, sõlmime soovi korral korrapärase hoolduskoristuse lepingu.

Kõik vajalikud professionaalsed puhastusvahendid ja -seadmed toome ise kaasa.

Üldjuhul mitte. Esimene kord teeme põhjalikuma alustava koristuse, sest kodudesse on ajapikku kogunenud mustus ja detailid (nt kapipealsed, iluliistud seintel ja mööblil, uste hinged, kapi tagused jne), mida tavakoristus ei kata. See loob puhta baastaseme, mida edaspidi regulaarsete hoolduskoristustega hoiame.

Pärast alustavat koristust on järgnevad koristused kiiremad ja prognoositava ajakuluga.
Erandina, kui pind on hiljuti professionaalselt suurpuhastatud, võime alustada tavakoristusest – lepime enne lühikese ülevaatuse kokku (kohapeal või fotode põhjal).

Sellisel juhul märkige hinnapäringusse ajavahemik, millal teie hinnangul saab koristustöid teostada. Seejärel kujundab Clean-D graafiku nii, et koristust teostavad kaks inimest, mis lühendab koristuse aega poole võrra.

Kuna iga korteriühistu on erineva suurusega ja erinevate kattematerjalidega on ka soovid erinevad ja läbiräägitavad. Näiteks toome välja et tavaline trepikoja sisekoristus sisaldab põrandate kuivpuhastust ja pesu, klaaspindadelt plekkide eemaldamist, postkastidelt tolmu eemaldamist, käsipuude puhastamist, prügikasti tühjendamist, fuajee mööblilt tolmu võtmist ning vastavalt kokkuleppele ja regulaarsusele ka aknapesu.

Koristame kontoreid, tootmisruume, salonge ja rendipindu. Teenus kohandatakse vastavalt ettevõtte töökorraldusele ja vajadustele.

Jah, tänu oma äripartneritele saame tagada akende pesu kõrgematel korrustel kui ka raskesti ligipääsetavatel kohtadel.

Regulaarkoristus on hoolduspuhastus, mille käigus eemaldatakse tolm kuni 180 cm kõrguselt ja puhastatakse pinnad kergest mustusest. 

Suurpuhastus on põhjalik koristusteenus, mida soovitame tellida teatud ajavahemikus (nt igal aastal). Suurpuhastuse käigus pööratakse peale tavapärase puutepindade puhastamisele rohkem tähelepanu detailsele koristamisele ja raskema mustuse (settinud tolm, rasv, katlakivi) eemaldamisele. Samuti eemaldatakse suurpuhastuse käigus tolm kõrgemalt kui 180 cm  raskem, mustus ja kogunenud setted eemaldab kogunenud rasva, katlakivi, raskema mustuse ja tolmu ka kõrgematelt ning raskesti ligipääsetavatelt pindadelt.

Suurpuhastus hõlmab põhjalikku koristust kodus, milles on sisustus ja elanike asjad. Kolimisjärgne puhastus tehakse ruumides, mis vahetab kasutajat hõlmates pindade põhjalikumat detailpuhastust n-ö elanikest tühjas eluruumis.

Clean-D pakub koristusteenust Tallinnas ja Harjumaal. Kui olete meie teeninduspiirkonna lähedal, võtke ühendust – leiame lahenduse.

Kui koristusteenuse osutamise asukoht on Tallinnast väljas, siis rakendub teenusele lisaks ka kohalesõidutasu.

Kui koristusteenuse osutamise asukoht on tasulise parkimisega piirkonnas ja koristatavale objektile on autoga sõit vältimatu, siis tasub klient lisaks koristusteenusele ka parkimistasu. Parkimistasu maksmise vajalikkus selgitatakse kliendiga välja enne objekti koristamist.

Maksmine toimub arve alusel või sularahas.

Kõikidele koristustöödele kehtib 12-tunnine pretensiooni esitamise aeg alates koristustöö üleandmisest.
Kui märkad puudusi, palun anna neist teada koos selge sooviga, et need parandataks (nt “palun saatke koristaja tagasi puudusi likvideerima”).

Sellisel juhul saadame tagasi sama koristaja, kes töö teostas, et ta saaks vea parandada ja tagada kokkulepitud tulemuse.

Kui klient ei soovi, et Clean-D viga parandaks, vaid lihtsalt jagab tähelepanekut, loetakse töö lõpetatuks ja pretensioonivaba.

Nii väldime arusaamatusi ja tagame, et iga töö saab tehtud meie kvaliteedistandardite järgi.

Kui te ei saa koristajat ise vastu võtta, palun teavitage meid vähemalt 24 tundi ette, kuidas koristaja saab sisse – kas võtme asukoha või usaldusväärse kontaktisiku kaudu.

Enne koristusteenuse osutamist ei pea oma kodu koristama. Kui on soov koristaja tööd lihtsamaks teha, siis aitab tööd tõhusamaks teha see, kui lahtised asjad on korrastatud või eest ära pandud (nt mänguasjad ja/või õrnad ja olulise tähtsusega esemed).

Selleks et koristusteenus vastaks sinu ootustele, palume kõik lisatööd ja täpsustused edastada meile vähemalt 12 tundi enne töö algust. Soovitud tööd tuleb saata kirjalikult taasesitataval kujul (nt e-kirja või sõnumina), et saaksime veenduda, kas need mahuvad olemasolevasse koristusgraafikusse ning anda hinnangu tööde kogumaksumusele.

Kohapeal ei pruugi meil olla võimalik võtta vastu ootamatuid lisaülesandeid, kuna ajaplaneerimine toimub varasemate kokkulepete põhjal.

Palume tühistamisest või aja muutmisest teada anda vähemalt 24 tundi enne kokkulepitud koristustööde algust. Kui teavitate edasilükkamisest/tühistamisest Clean-D meeskonda hiljem kui 24 tundi koristustööde algusest, lisandub 20% tühistustasu planeeritud töö hinnast.

Üldjuhul püüame pakkuda teile sama koristajat. Kui aga teie koristaja on ajutiselt eemal (nt puhkusel), hoolitseb teie kodu eest teine kogenud spetsialist meie meeskonnast.

Clean-D on sõlminud vastutuskindlustuse lepingu, millega kaetakse kliendi varale tekitatud kahju.